• KURUMSAL
      • HakkımızdaVizyon, Misyon, Hakkımızda
      • Tesis ve İkmal Noktalarımız
      • PolitikalarımızSEÇ-G, Bilgi Güvenliği, Kalite Politikamız, Kaza Önleme Politikamız
      • İnsan KaynaklarıİK Politikamız, İşe Alım Süreci
      • Kalite Belgelerimiz
    • ÜRÜNLER VE HİZMETLER
      • Akaryakıt ÜrünleriMotorin, Kurşunsuz Benzin, Fuel Oil 4 - Kalyak, Fuel Oil 3, ALPET Adblue
      • Madeni Yağ
      • Always Dünyası
      • Ticari ve Endüstriyel SatışlarDeniz, Kamu ve Toptan Satışlar
      • Alpet Gold Card
      • Taşıt Yönetim SistemiŞirketinize ait akaryakıt alımlarınızda en uygun çözümler
    • İSTASYONLAR
      • Alpet İstasyonları
      • Akaryakıt Fiyatları
    • İLETİŞİM
      • İletişim BilgilerimizGenel Müdürlük, Tesislerimiz ve İkmal Noktalarımız
      • Şikayet ve Öneri Formu
    • MEDYA
      • Bizden Haberler
      • Reklam Filmleri
      • Kurumsal KimlikLogolar
    • EN

    TAŞIT YÖNETİM SİSTEMİ

    1. Anasayfa
    2. ÜRÜNLER VE HİZMETLER
    3. Taşıt Yönetim Sistemi

    Sisteme giriş yapmak için tıklayınız. 


    ALPET Taşıt Yönetim Sistemi, şirket filo araçlarının ALPET istasyonlarından nakit ödeme yapmadan, faturayla uğraşmadan iskontolu akaryakıt almalarını sağlayan, ileri teknoloji Taşıt Yönetim Sistemi'dir. Dolum bilgilerini elektronik ortamda müşteriye dönem sonu raporları halinde ulaştıran ALPET Taşıt Yönetim Sistemi, araçlara ait tüm bilgileri kaydeder, doğru, düzenli ve güncel olarak izlenmesini sağlar. Taşıt Yönetim Sistemi kullanıcıları, sistem dahilinde akaryakıt tüketimlerini internet üzerinden takip eder 

    Akaryakıt harcamalarında %100 kontrol sağlar. Ödemeler tek merkeze yapılır.
    Farklı yakıt kullanımını engeller. Yaygın istasyon hizmeti verilir.
    Ne kadar yakıtla kaç km gidildiği görülebilir. Şifre ile yapılan işlemler ile yetkisi olmayan kişilerin kullanımı engellenir.
    ALPET Taşıt Yönetim Sistemi kullanıcıları, sistem dahilinde akaryakıt giderlerini internet üzerinden kolayca takip edebilirler. Kullanıcıların yaptığı akaryakıt alımları sisteme aktarılır, araç ve dönem bazında akaryakıt tüketim kontrolü sağlanır.
    Sistemin en önemli özelliklerinden biri akaryakıt alımında sistemin aracı otomatik olarak tanıması ve kullandığı akaryakıtı bilmesidir.
    Sistemdeki kilometre okuyucu sayesinde her yakıt alımında aracın kilometre bilgisi okunur. Böylece araç ne kadar zamanda, ne kadarlık yakıtla kaç kilometre gitmiş internet üzerinden takip edilebilir.
    Ödemeler tek bir merkeze yapılır ve faturalar otomatik olarak tahsil edilir. Fatura ve tüketim raporlarının tek merkezden alınmasıyla zamandan büyük tasarruf sağlanır. ALPET Taşıt Yönetim Sistemi kullanıcıları böylece kredi kartı, fatura ve fiş gibi formalitelerle uğraşmaz.
    ALPET TYS, Türkiye genelinde yaygın istasyon ve montaj-servis merkeziyle hizmet vermektedir.
    ALPET TYS’de TYS Kart tıpkı kredi kartlarında olduğu gibi şifre girilerek kullanılır. Bu sayede TYS Kart’ın kaybolması, çalınması gibi durumlarda yetkisi olmayan kişilerin kartı kullanması engellenir.

    TYS KURUMSAL BAŞVURU FORMU


    TYS Sistemi 2 şekilde çalışır:

    1- TYS Matik: Şirket filosundaki araçların her birine kilometre okuyuculu TYS Matik takılır. Akaryakıt alımı sırasında aracın yakıt deposuna yerleştirilen pompa TYS Matik sayesinde sisteme önceden kaydolmuş aracı tanır ve bilgilerini okuyarak araca tanımlı akaryakıtın dolumu başlatır.

    2- TYS kart: Şirket Filosundaki araçların plakalarına tanımlana ALPET TYS Kart ile istasyona giden kart sahibi kartını pompaya okutur. Pompa, bu kart sayesinde sisteme önceden kayıtlı aracı tanır ve bilgilerini okuyarak araca tanımlı akaryakıtın dolumunu başlatır.

    • 1.Aşama -  ALPET Taşıt Yönetim Sistemi'ne dahil olan filo araçları TYS logosu bulunan istasyona gelerek TYS logolu pompaya yanaşır.  
    • 2.Aşama -  TYS Matik ile: ALPET Taşıt Yönetim Sistemi’ni TYS Matik ile kullanan araçlarda, pompa tabancasının önceden sisteme kaydolmuş aracın akaryakıt deposuna yerleştirilmesiyle otomatik bilgi bağlantısı gerçekleştirilir.

    TYS Kart ile: ALPET Taşıt Yönetim Sistemi’ni TYS Kart ile kullanan araçlarda, TYS Kart pompaya okutulur ve şifre girilir. Böylece otomatik bilgi bağlantısı gerçekleştirilir.

    •  3.Aşama - İstasyon Bilgi Kontrol Ünitesi, aracın sisteme kayıtlı ve doğru akaryakıt pompasında olduğunu teyit ederek, dolum emrini verir ve dolum başlar.
    •  4.Aşama -  Dolumun sona ermesiyle dolum bilgilerini içeren 2 adet fiş basılır. Fişlerden biri sürücüye verilir, diğeri ise istasyon yetkilisinde kalır.
    •  5.Aşama -  ALPET, dönem sonu raporuna bağlı kalarak bankaya ödeme dosyasını gönderir ve banka aracılığıyla tahsilat yapılır.



      ÜRÜNLER VE HİZMETLER

    • Akaryakıt Ürünleri
    • Madeni Yağ
    • Always Dünyası
    • Ticari ve Endüstriyel Satışlar
    • Alpet Gold Card
    • Taşıt Yönetim Sistemi
    • TYS Kurumsal Başvuru Formu

     

    • TYS Kurumsal Başvuru Formu
    • Bayilik Başvuru Formu
    • ALPORT - Bayi Portalı Giriş
    • Gold Card Başvuru Formu
    • Taşıt Yönetim Sistemi
    • KVKK
    • Gizlilik Politikası
    • Site Haritası
    • Bizden Haberler

    GENEL MÜDÜRLÜK

    Esentepe Mah. Büyükdere Cad. Levent 199 No:199 İç Kapı No: 58
    34149 Şişli-İstanbul
    (212) 463 60 00
    info@alpet.com.tr
    Pzt - Cum: 08:30 - 17:30
    • Bilgi Toplumu Hizmetleri